vrijdag 26 maart 2010

Gorinchem 26 Maart 2007


Beste vrienden,

Op mijn website (www.bramkrol.com) staat weer het verslag van mijn laatste reis. Geen sterke verhalen, het spijt me. Ik heb hard gewerkt, maar meer achter de computer dan in de bergen. Het was een waardevolle reis.

Inmiddels loopt er van alles in verband met de verschijning van een boek, de ‘Jesus Multinational’. Straks een interview met het ND. Morgen een life programma van de EO (beginnend om 12 uur, radio 5). Er loopt nog het een en ander. Er is door de uitgever een mooie website gemaakt:www.jesusmultinational.nl

Ook onze eigen website is vernieuwd en aangepast met o.a video materiaal van mijn reizen in Congo en Nepal, dus kom deze weer bekijken.

Met vriendelijke groet,
Bram krol

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.