dinsdag 2 maart 2010

Nepal, 1 Maart 2010


Beste Vrienden,

Overmorgen begint mijn eerste conferentie in het grootste en oudste seminary van Nepal. Alles loopt prima.
 
Drie dagen geleden heb ik een aardbevinkje meegemaakt, toch nog 6,0 op de schaal van Richter. De hele natuur lijkt aan te geven dat de Heer eraan komt!
 
Voor verder nieuws moet je even wachten. Ik heb een uitnodiging voor een diner met een parlementslid, maar dat is al bijna standaard, nietwaar? (In Nederland krijg ik al de zenuwen als ik een wethouder op tien meter afstand zie...)
 
De temperatuur is aangenaam hier in de hoofdstad, overdags 22-25 graden Celsius, 's nachts ongeveer 16 graden.
 
Groet,
vrede,
 
Bram Krol

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.