woensdag 1 februari 2012

Bram Krol vertrekt naar Ivoorkust

Beste vrienden,

Ik vertrek naar Ivoorkust. Toen ik de 17e januari niet naar Congo kon reizen, omdat de rechtszaak tegen de man die onze goederen heeft gestolen nog niet ten einde is, was ik erg teleurgesteld. Maar er werd me verzekerd dat het te gevaarlijk voor me zou zijn in Kinshasa . Ik heb toen om me heen gezocht naar een lans waar ik open deuren zou kunnen vinden. Dat werd Ivoorkust, waar ik vaker geweest ben, 10 jaar geleden. De man die destijds een programma voor me organiseerde, was direct enthousiast. Morgen hoop ik hem ‘s avonds te zien in Abidjan : Jean-Christophe. Er is een programma geregeld, met o.a. 2 predikantenconferenties. Maar het fijne weet ik er niet van. Het wordt dus wat avontuurlijk. Graag jullie gebed, dat ik daar een zinvol werk mag doen, en iets voor de mensen daar kan betekenen. Er was 10 maanden geleden nog een burgeroorlog gaande in dat land. En hoewel het er nu rustig is, zelfs rustiger dan in jaren, zulen er wel degelijk nog verse wonden zijn...

In Congo loop het proces tegen de ‘dief’ ten einde. Vrijdag 3 febr. a.s. wordt de uitspraak gedaan. Dan kan het werk in Congo ook weer genormaliseerd worden.

Groet,
vrede,

Bram Krol

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.