woensdag 15 juni 2011

Nepal Juni 2011

Beste vrienden,

Vandaag (2e pinksterdag) vertrek ik voor een kleine 4 weken naar Nepal. Ik heb er zin in.

Dhruba Adhikari, onze secretaris aldaar, heeft een mooi programma geregeld. Over ruim een week zijn er achter elkaar 2 Gemeentegroei-conferenties in het Westen van Nepal, in de plaatsen Salyan en Dang, beide in de heuvels gelegen. Verder hoop ik een bezoek te brengen aan het Nawalparasidistrict (Centrum-Zuid, in de riviervlakte) in een streek waar nog nooit is geƫvangeliseerd, waar we een pionierwerk willen starten, en ook in een ander gebied in de bergen. Daarover volgt nog nader nieuws. Ik hoop ook Pakhrbas te bezoeken, waar ik op 3 juli gevraagd ben voor te gaan in de snel groeiende gemeente, gesticht door de Himalayan Evangelical Fellowship. (Voor het nieuws van de HEF zie mijn website, onder Mission Impossible).

Willen jullie bidden voor mijn reis?

Met vriendelijke groet en Gode bevolen,

Bram Krol

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.