dinsdag 16 augustus 2011

Congo Augustus 2011


Beste vrienden,
 
De laatste campagnedag was zondag. Er waren 15.000 belangstellenden, en 450 mensen gaven te kennen dat ze Christus wilden volgen. Verder sprak ik ook in een kerkdienst, niet zo druk bezocht, door 275 mensen, of misschien 300.
 
Vanmiddag vliegen we terug naar Kinshasa, waar we tegten het vallen van de nacht zullen aankomen (kort na 18 uur). In Kin wacht ons een overladen programma. Er zijn enkele positieve ontwikkelingen daar, maar dat volgt later.
 
Gezondheid: matig tot zwak. Het lijkt erop datdezelfde klachten, die ik bij aankomst in Congo had weer terug zijn gekomen. Ik denk dat Bartalien er goed aan doet een afspraak voor vrijdagmiddag (na 14 uur) bij de huisarts voor me te maken. Ik wil het niet wagen nog een keer een net niet geschikt medicijn te slikken. Dat heb ik nu al tweemaal gedaan.
 
Verder alles in orde.
 
Met vriendelijke groet en Gode bevolen,
 
Bram Krol

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.